Restaurantele “La Mama” au aniversat 18 ani de ISTORIE gastronomică și răsfăţ culinar

27 februarie 2017 este o zi specială pentru restaurantele “La Mama”, pentru ca înseamnă 18 ani de la deschiderea primului restaurant “La Mama” din București. Ce au însemnat cei 18 ani, spune chiar proprietarul lanţului de restaurante, dl. Cătălin Mahu: “Am inaugurat zece restaurante și trei cafenele. Am oferit locuri de muncă pentru mii de oameni și am ospătat milioane de clienţi înfometaţi și însetaţi. Sunt 18 ani în care noi am rămas pe o piaţă în care restaurantele apar și dispar peste noapte și, mai mult, ne-am reinventat permanent”. – Cătălin Mahu

Şi, așa cum la 18 ani adolescenţii încheie o etapă importantă a existenţei lor pentru a începe una nouă, a maturităţii, așa și pentru restaurantele “La Mama”, 18 ani este vârsta tuturor posibilităţilor: nu mai trebuie să respecţi regulile ca un copil, dar încă nu ai responsabilităţile unui adult; știi că ai crescut în toţi acești ani, dar îţi dai seama că abia acum te dezvolţi cu adevărat: este o vârstă „dulce”. De aceea, sloganul acestei aniversări a fost unul foarte sugestiv: „Sweet 18”. Clienţii restaurantelor au beneficiat în această zi de un Meniu Special de 18 lei pentru 18 ani. Un meniu ce a cuprins recomandările La Mama din cei 18 ani de bucătărie citadină: preparate românești si cu influenţe ale altor popoare, o parte ce au facut deja istorie de 18 ani, iar pe de altă parte, “new-entry-uri” în meniul restaurantelor. Ziua festivă s-a încheiat cu o petrecere între prieteni, parteneri, colaboratori, bloggeri și jurnaliști, ce a avut loc la restaurantul La Mama Ateneu, iar dress-code-ul a fost la fel de versatil precum meniul: denim&Ro., pentru că “La Mama” recunoaște și pretuiește costumul românesc realizat cu măiestrie din materiale naturale, iar ia romanească se va afla întotdeauna la loc de cinste în conceptul de restaurant „La Mama”. Ne-a încântat pe note de jazz, Viorica Pintilie Band.

“La Mama” înseamnă astăzi o bucătărie cu gustul celei “de acasă”, o bucătărie românească și internaţională, dar una citadină, urbană, reinterpretată. Vorbim, practic, despre versatilitate în bucătărie: recunoașterea și preţuirea preparatelor cu tradiţie dar și o deschidere catre tot ceea ce este nou. Preparatele clasice sunt adevărate surse de inspiraţie pentru bucătăria modernă, citadină, atât cea românească, cât și cea internaţională, de unde restaurantele La Mama au “împrumutat” preparate celebre: escalop sau burger. Clienţii regăsesc acum în meniurile restaurantelor, midii proaspete din Marea Neagra (în sezon) alături de varză cu ciolan sau deja celebrii papanași sau clătitele cu dulceaţă. “Ţinem pasul cu tendinţele pietei și cerinţele clientului modern, pentru că totul s-a schimbat: mentalităţile, gusturile, obiceiurile de consum”. – a declarat dl. Mahu.

Partenerii evenimentului au fost: Tuborg, PepsiCo, Crama Histria, Zestrea by Liliana Turoiu, Editura RAO, RADIC Star, Macromex, Conti Grup, Marathon Distribution, Vinuri de Macin, ALBALACT Horeca Top.
16997764_10211641176168433_6562824657965106041_n

17021852_10211641175888426_1638476387511289016_n

_FLO9197

_FLO9252

_FLO9302

_FLO9364

_FLO9436