E-mail: contact@bacaniaverde.ro | Telefon: +4 0721 241 027

Noile Tendinte in Food se afla la Conferintele GastroArt: Identitate gastronomica nationala (7 si 8 septembrie)

Start and GO! Incepe toamna cu noile tendinte in Food, adica industria gastronomica de la noi.
identitate gastronomica in Romania

Pentru ca anul acesta nu voi putea participa, in luna septembrie, ca de obicei, find plecata cu familia si la cateva evenimente internationale, dar sunt implicata in calitate de consultant intr-un eveniment international Flavorcon, al celebrei reviste de tendinte in food flavours si parfumerie, drept urmare voi alinia cateva tendinate internationale care se vor discuta acolo, si pe care imi doresc sa le discutam si noi in Romania, pentru a alinia gastronomia romanesca la tendintele de pe harta lumii <3 Pe 7 septembrie, ora 12 și 8 septembrie, ora 14, la Bucuresti

Conferintele GastroArt: Identitate gastronomica nationala

la The Ark, Strada Uranus 150, Sector 5 București

Gastroart.ro si Vinul.ro demareaza o serie de conferințe pluridisciplinare cu scopul de a contura, în baza opiniilor

specialiștilor din mai multe domenii conexe, care e identitatea gastronomică națională (parte a brandului de țară) și care ar trebuie să fie strategia de promovare gastro-românească. Conferințele fac parte din seria de evenimente dedicate celebrării, pentru prima dată, Zilei Naționale a Gastronomiei și Vinului (inițiată de Cosmin Dragomir, Cezar Ioan și Nico Lontras). Proiectul este unic prin încercarea de corelare a informațiilor de la experți din diferite domenii: advertising, branding, oenologie, bucătărie, istorie, antropologie, sociologie, media generaliste și de profil, dar și autorități publice și centrale.

Pe 21-23 Septembrie la Bra in Italia are loc Slow Cheese, un festival anual al branzeturilor naturale de producatorilor, italienesti , dar si din alte tari ale lumii, un festival al gusturilor autentice nationale. Festivalul este organizat de asociatia internationala Slow Food International, ce promoveaza hrana artizanala de la producatorii locali din toata lumea, mizand pe lant alimentar scurt, productie mica artizanala, hrana curata, sanatoasa, la un pret corect, direct de la producatorii locali, respectand promisiunea facuta consumatorilor locali de mai bine de 20 de ani: „good, clean, fair food”.

https://www.slowfood.com/what-we-do/themes/slow-cheese/

In Noiembrie, in Ohio, Cincinnati, la conferinta mondiala Flavorcon, se discuta o data la doi ani tendintele in food and flavours din industriile lumii, studiile de piata si dezvolarea de noi produse.

Anul acesta ca tendinte vor fi discutate urmatoarele teme:

Anul acesta industria de food s-a dezvoltat dincolo de tendintele pietelor traditonale, dezvoltand noi nise in:

Proteine alternative vegetale, ca rezultat al preferintelor consumatorilor spre aliemente preponderent vegetale.
Inteligenta artificiala– necesitatea de a inova ambalajesi produse, si a standardiza procese de productie cu ajutorul roboticii.
Nutritie– ca urmare a problemelor de sanatate globale si tendintei de a urma un stil de viata mai sanatos, bazat preponderent pe alimente prosapete, vegetale.
Sustenabilitate: materii prime si consumabile reciclabile
Cele mai mai cresteri le-au inregistrat brandurile de sucuri de fructe naturale, precum si branduirle de cosmetice care au introdus ingrediente si arome naturale.

https://www.perfumerflavorist.com/networking/news/company/2019-Flavor–Fragrance-Leaderboard-511790811.html

Brand Strategist/Consultant, Perfumer, Flavourist

Smartbrand Consulting www.smartbrand.ro

Flavorcon delicious innovative food trends
flavorcon tendinte globale in industria de food